30.6.10

ΠΙΕΡΙΚΟΣ: ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ Ο ΧΑΤΖΗΖΗΣΗΣ.

Αποχώρησε από τις τάξεις του Πιερικου ο Γιώργος Χατζηζήσης με τις καλύτερες εντυπώσεις από τον κόσμο και την ΠΑΕ Πιερικος όπως δηλωσε στο olymposgr.wordpress.
Γιώργος Χατζηζήσης: Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο του Πιερικου που με στήριξε ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, ότι είχα το έδωσα με όλη μου την ψυχή, αυτά τα χρόνια που έχω στην Κατερίνη και…στον Πιερικο πέρασα τις καλύτερες ποδοσφαιρικά στιγμές μου και ο κόσμος το έχει εκτιμήσει και τους ευχαριστώ από τα βάθη τις ψυχής μου, στον Πιερικο έχω μόνο φίλους και πάλι σας ευχαριστώ όλους και θα είμαι πάντα κοντά σας.

Ευχαριστώ την ΠΑΕ Πιερικος για ότι μου πρόσφερε αυτά τα χρόνια που ήμουνα στην ομάδα της Κατερίνης και με στήριξε από την πλευρά της στις δύσκολες στιγμές μου (τραυματισμός μιας χαμένης χρονιάς) τους ευχαριστώ όλους , τον Κ. Ελευθεριάδη και κ. Ντούμο, καθώς τους προπονητές και όλο το τιμ του Πιερικου, φεύγω ευχαριστημένος.

7 σχόλια:

  1. O ΧΑΤΖΗΖΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΞΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H καρδια του ομως θα ειναι για παντα Μελανολευκη.
    Αγαπηθηκε και αγαπησε την Κατερινη και τον κοσμο της.
    Καλη συνεχεια Γιωργαρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μεγαλη καρδια .. γεια σου παιδαρε.. καλη σταδιοδρομια και σ΄ευχαριστουμε για ολα αυτα τα χρονια στον Πιερικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΩΡΓΑΡΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΘΥΡΑ 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hρθε ο Γουσουλης, φευγουν Μακρης, Θανος, Παντελιαδης.
    Ολη η αναλυτικη λιστα που ανανεωνεται καθε μερα ΜΟΝΟ στο www.PierikosFc.blogspot.com

    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ!
    ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. edit: www.PierikosFC.forumgreek.com ΚΑΙ ΟΧΙ
    www.PierikosFc.blogspot.com

    WWW.PIERIKOSFC.FORUMGREEK.COM
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ!
    ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να καταλάβετε που οδηγειτε ο Πιερικός,δειτε σε ποιες ομάδες πηγαίνουν αυτοι που φευγουν,και απο ποιες ομάδες Γ και Δ Εθνικής ερχονται στο Πιερικό.Απο τον πρωτο γύρο ειμαστε στην Γ φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Accuweather Forecast