7.6.10

ΟΦΗ-ΠΙΕΡΙΚΟΣ 2-1: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ.

Ευχαριστημένος από τη νίκη και από την απόδοση της ομάδας του εμφανίστηκε στην συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Παράσχος ο οποίος για ακόμη μια φορά στάθηκε στις χαμένες ευκαιρίες που έχασε ο ΟΦΗ αλλά και στην κακή ανασταλτική λειτουργία.

«Συγχαρητήρια στα παιδιά που κέρδισαν και το άγχος αλλά και ένα διόλου εύκολο αντίπαλο. Είναι να απορεί κανείς με τις τόσες πολλές ευκαιρίες που χάσαμε σε ακόμα ένα παιχνίδι. Είχαμε κάποια προβλήματα στην άμυνα και δείξαμε ανευθυνότητα στις στημένες φάσεις. «

Όσο αφορά το παιχνίδι που ακολουθεί κόντρα στον Πανσερραικό ο τεχνικός του ΟΦΗ δήλωσε:

«Τώρα είναι στο χέρι μας η υπόθεση της ανόδου. Μεταφέραμε πλέον το άγχος στον Πανσερραικό. Δεν ξέρω πως μπορεί να σκέφτεται τώρα ο αντίπαλος.Σίγουρα η ψυχολογία θα είναι διαφορετική και θα πάμε στις Σέρρες για να κερδίσουμε»

Από την πλευρά του ο τεχνικός του Πιερικού Σούλης Παπαδόπουλος τόνισε:
«Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη του. Έχει πλέον ελπίδες να κόψει πρώτος το νήμα . Αν θέλετε την άποψη μου ο ΟΦΗ έχει την ικανότητα να κερδίσει μέσα στις Σέρρες. Ο ΟΦΗ στην αρχή είχε νευρικότητα, όμως κατάφερε να ισοφαρίσει πριν το ημίχρονο. Εμείς χάσαμε μια ευκαιρία με τον Ρέγες. Ήταν ένα καλό παιχνίδι. Πριν προλάβετε να με ρωτήσετε θέλω να σας πω πως ήρθα εδώ για να σας κοιτάξω στα μάτια. Είμαι υπερήφανος για εμένα και για την ομάδα μου. Αν ήταν άλλος στην θέση μου δεν θα ερχόταν. Ο Σούλης Παπαδόπουλος είναι καθαρός και έχει δείξει ποιος είναι. Ο λόγος που φεύγω από τον Πιερικό δεν έχει να κάνει με το δίπλωμα μου. Δεν είναι αυτός ο λόγος. Ο λόγος είναι καθαρά δικός μου και της διοίκησης. Είναι κοινή απόφαση. Εγώ εύχομαι να ανέβει ο ΟΦΗ. Στο δικό μας παιχνίδι στις Σέρρες μέχρι το 87΄ ήταν 1-0, ενώ έπρεπε να είναι 1-3. Τι να κάνω; Nα μπω στο γήπεδο και να κάνω τον βοηθό;»

πηγή: athleticradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Accuweather Forecast