9.6.10

ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΕΘΝΙΚΟΣ 3-3: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ.

Μιχάλης Γρηγορίου (τεχνικός Εθνικού): Όπως όλο το πρωτάθλημα ήταν ενδιαφέρον, έτσι ήταν και ο τελευταίος αγώνας, ασχέτως της έλλειψης κινήτρου. Έκλεισε και για τις δυο ομάδες μια πολύ ουσιαστική χρονιά. Θεωρώ ότι εμείς μέχρι το τέλος παίζοντας με 10 παίκτες προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο όπως και ο Πιερικός, γι' αυτό και είδαμε ένα πολύ καλό παιχνίδι με 6 τέρματα. Αυτή η ομάδα έχει παρόν και μέλλον και νομίζω ότι μπορεί να πάει ακόμα καλύτερα, έτσι όπως αρμόζει στην ιστορία και τη φανέλα του Εθνικού. Είναι πολύ κοντά να κάνει πραγματικότητα την άνοδο, σχετικά σύντομα. Καλό καλοκαίρι σε όλους, καλές διακοπές και τα καλύτερα στον Πιερικό για τη νέα σεζόν, όπως και στο φίλο μου το Σούλη. Τέλος θα ήθελα για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου, τη διοίκηση και τον κόσμο για τη φετινή σεζόν.

Σούλης Παπαδόπουλος (τεχνικός Πιερικού): Συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες γιατί θέλανε τη νίκη. Το στοιχείο που φάνηκε στο πρωτάθλημα, ό, τι δηλαδή παίζανε για τη νίκη, γι' αυτό άλλωστε και μπήκαν στα πλέι οφ, φάνηκε και σήμερα. Παρότι προηγηθήκαμε 3 φορές, ο Εθνικός δεν κατέθεσε τα όπλα και κυνήγησε την ισοφάριση. Και οι παίκτες μου θέλανε να κερδίσουν, και αυτοί του Εθνικού. Αυτό ήταν μεγάλο κέρδος για τις δυο ομάδες. Οι ποδοσφαιριστές μου με έκαναν υπερήφανο και εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα μέσα από την καρδιά μου. Τους ευχαριστώ, όπως και τη διοίκηση και κυρίως τον κόσμο. Τον ευχαριστώ για αυτό το αντίο. Για τον Εθνικό θέλω να ευχηθώ να είναι ακόμα καλύτερος του χρόνου και στο Μιχάλη Γρηγορίου που είναι ένας νέος προπονητής τα καλύτερα γιατί το αξίζει. Ο Εθνικός τα 3-4 τελευταία χρόνια δεν έκανε πορεία ανάλογη με τη φετινή. Σαν προπονητής ο Μιχάλης είναι νέος, λαμπρός, καταξιωμένος και του εύχομαι ό,τι καλύτερο. Α συνεχίσει έτσι δε θα έχει κανέναν ανάγκη. Να λέει και να κάνει αυτά που πιστεύει. Φεύγω γιατί ορισμένα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θέλεις. Αυτό που θα πω είναι ότι στα τελευταία 5 χρόνια είμαι 2μισι χρόνια τεχνικός του Πιερικού, κάτι που είχε να γίνει πολλά χρόνια. Έχω πάρα πολλούς φίλους που με αγαπάνε εδώ, έχω όμως και ορισμένους εχθρούς. Δε μπόρεσα να τους κερδίσω. Εύχομαι τη νίκη που πέτυχαν εναντίον μου, να μην την πετύχουν εις βάρος του Πιερικού. Η Κατερίνη γνωρίζει σε ποιους αναφέρομαι. Και βέβαια δεν αναφέρομαι στη διοίκηση. Πρέπει να στηριχθούν οι Ντούμος και Ελευθεριάδης, όπως και ο νεός προπονητής γιατί πάνω από όλα δε μπαίνουν τα πρόσωπα αλλά οι ομάδες. Οι προπονητές πάνε κι έρχονται αλλά η ιστορία μένει. Παρόλο που είχα κλειστό συμβόλαιο έτσι έπρεπε να γίνει. Δεν ήταν μόνο σήμερα στην κερκίδα άλλοι προπονητές (σ.σ. Χατζάρας) αλλά και άλλες φορές. Αυτό δεν το θεωρώ unfair για κάποιο συνάδελφο, κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αν κάθεσαι πάνω σε συμβόλαια είσαι άξιος της τύχης σου ή έχεις ανασφάλειες. Μέχρι σήμερα είμαι Πιερικός. Από αύριο θα είμαι όποια ομάδα αναλάβω. Έφυγα όπως ήλθα. Με την αγάπη του κόσμου. Δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό.

Χαράλαμπος Σιλιγαρδάκης (ποδοσφαιριστής Εθνικού): Συγχαρητήρια σε όλους τους συμπαίκτες μου και το προπονητικό τιμ, τον πρόεδρο και τους φιλάθλους μας για τη φετινή προσπάθεια που καταβάλαμε καθημερινά. Πιστεύω μας άξιζε κάτι καλύτερο αλλά στις λεπτομέριες χάσαμε το όνειρο της ανόδου. Αν δείξουμε το ίδιο πρόσωπο πιστεύω ότι την επόμενη χρονιά θα πετύχουμε ό,τι δεν καταφέραμε φέτος. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στον Πιερικό. Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Τάσος Θάνος (ποδοσφαιριστής Πιερικού): Σήμερα όλοι παίξαμε πιο ελεύθερα, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας να μη χτυπήσουμε και να βγούμε σώοι. Τελείωσε μια χρονιά που ξεκίνησε με άλλα όνειρα. Δεν είχαμε το ανάλογο ξεκίνημα αλλά αν κάποιος έλεγε ότι θα παίζαμε στα μπαράζ, τη στιγμή που ήλθε ο κ. Παπαδόπουλος δε θα το πιστεύαμε. Στο τέλος δεν καταφέραμε το κάτι παραπάνω αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Καλό καλοκαίρι, συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες, καθώς και στον Πανσερραϊκό που ανέβηκε στη Super League.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Accuweather Forecast