31.8.10

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΑΛΤΕΣΙΟ.

Ο Γιάννης Μαλτέσιος στον Πιερικό Αρχέλαο

Από το Μ. Αλέξανδρο Θεσσαλονίκης

Τη μεταγραφή του στον Πιερικό Αρχέλαο υπέγραψε ο καλαθοσφαιριστής Γιάννης Μαλτέσιος, που και στην περσινή περίοδο αγωνίζονταν με τα χρώματα του Μ. Αλεξάνδρου Θεσσαλονίκης.

Ο 25χρονος Γιάννης Μαλτέσιος που κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, έχει ύψος 2,04 και παίζει στις θέσεις 4 – 5.

Ξεκίνησε τη μπασκετική του καριέρα από τα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ. Την περίοδο 2001-2002 συμμετείχε στην εφηβική του ομάδα που κατέκτησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα και το 2002-2003 ήταν στη ομάδα του Κολλεγίου «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ» που πήρε την πρώτη θέση στο σχολικό πρωτάθλημα. Την ίδια περίοδο ήταν και παίκτης του Κολλεγίου στην Α΄ ΕΚΑΣΘ που ανακηρύχθηκε πρωταθλήτρια ομάδα για το 2003-2004. Την περίοδο 2005-2009 ήταν αθλητής του Μ. Αλεξάνδρου στη Γ΄ Εθνική και το 2008-2009 ήταν στους 10 πρώτους σκόρερ του Α΄ ομίλου.

Αριστούχος πτυχιούχος των ΤΕΦΑΑ και με ειδικότητα στην προπονητική. Όλες τις φοιτητικές χρονιές συμμετείχε με την πανεπιστημιακή ομάδα του Α.Π.Θ. στα τοπικά και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Από το 2006 ασχολείται και ως προπονητής στα τμήματα υποδομής των ομάδων Ν. Βότσης και Μ. Αλέξανδρος.


Για την μεταγραφή του στην ομάδα της Κατερίνης, δήλωσε: «Ευχαριστώ τη διοίκηση του Πιερικού Αρχελάου που μου έδειξε εμπιστοσύνη και χάρη σ΄ αυτή να ενταχθώ και εγώ στο δυναμικό του. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον πρόεδρο και τον προπονητή της ομάδας Δημήτρη Γαλάνη. Ελπίζω να έχω υγεία και να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του προπονητή και της ομάδας και εύχομαι να έχουμε μία πολύ καλή πορεία. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσω και το Μ. Αλέξανδρο Θεσσαλονίκης όπου ήμουν εκεί πέντε χρόνια και μου έχουν φερθεί πάρα πολύ καλά. Ήταν σαν δεύτερη οικογένειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Γιάννη Πουρσανίδη, τον πρόεδρο της ομάδας, που ήταν σαν πατέρας μου και μου έδωσε τη δυνατότητα μέσα από την ομάδα να ανέβω μπασκετικά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Accuweather Forecast