26.8.10

ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΕΪΔΗΣ: Προς αποκατάσταση της αλήθειας…

Με έκπληξη μου πληροφορήθηκα από καλούς μου φίλους, ότι κάποια κακόβουλα ¨παπαγαλάκια¨ (δε ξέρω από ποιόν ή ποιους κατευθυνόμενα), παπαγαλίζουν ασυναρτησίες και παραμύθια στην ποδοσφαιρική κοινωνία της πόλης, με σκοπό να μειώσουν τη δουλειά μου, και εμένα τον ίδιο. Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν, κι επειδή δε δέχομαι σε καμία περίπτωση το κακόβουλο ψέμα και την άνανδρη κακοπροαίρετη ρουφιανιά, θα ήθελα να γνωστοποιήσω προς τους αγνούς και σωστούς φιλάθλους της περιοχής μας 2 πράγματα:

1ο: ουδέποτε και κανείς από την ΠΑΕ Πιερικός ή επί του περίγυρου της ΠΑΕ άνθρωπος, δε μου έδωσε 1(ένα) ευρώ περισσότερο από αυτό που πληρώνουν και οι υπόλοιποι χορηγοί μου στις αθλητικές μου ειδήσεις. Διαφήμιζε η ΠΑΕ Πιερικός τα εισιτήριά της (διαρκείας) σε εκπομπή μου και πλήρωνε το αντίτιμο των 200 ευρώ όπως και όλοι οι διαφημιζόμενοι. ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Και 2ο: έχω τη χαρά και την τιμή, να συνεργάζομαι με έναν υπέροχο άνθρωπο και μια καλή φίλη στη ΔΙΟΝ Τηλεόραση, την Ελίνα Διαμαντοπούλου, η οποία είναι η υπεύθυνη του γραφείου τύπου της ΠΑΕ Πιερικός. Δε σας κρύβω ότι έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεση της ΠΑΕ Πιερικός και στο πλευρό της Ελίνας, ώστε να ενισχύσουμε το επικοινωνιακό κομμάτι της ομάδας μας. ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ.

Δε θα πρόσφερα βοήθεια επί πληρωμή ποτέ και με τίποτα.

Γιατί απλά ήταν προσφορά υπηρεσιών και όχι αναζήτηση εργασίας.

Τα ¨παπαγαλάκια¨ κι εκεί, (για δικούς τους λόγους), διέδιδαν ότι ήθελα να φύγει η Ελίνα και να αναλάβω εγώ το γραφείο τύπου. Ευτυχώς η Ελίνα Διαμαντοπούλου ήταν ενημερωμένη για την πρότασή μου από εμένα τον ίδιο, και την ίδια ημέρα της πρότασής μου, και κατάλαβε ότι πρόκειται για χυδαιότητες και ρουφιανιές απίθανων ανθρωπάκων.

Και το σπουδαιότερο, είμαστε καλοί συνεργάτες και γνωρίζει από τη συνεργασία μας ότι δεν είμαι κολοτούμπας και φοράω τα παντελόνια μου.

ΥΓ. Επί της ευκαιρίας που μου δίνουν οι αξιότιμοι κύριοι ¨παπαγαλίσκοι¨, να τους ενημερώσω για κάτι πραγματικά αληθινό και βάσιμο, υπεύθυνα, επώνυμα και τσεκαρισμένα από εμένα τον ίδιο για να έχουν να λένε μιας και θέλουν να παπαγαλίζουν:

στο γυμναστήριο colosseum, ένα ποσοστό έχει και η σύζυγός μου ως συνέταιρος. Εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου οφείλει η ΠΑΕ Πιερικός 1000 ευρώ στην επιχείρηση. Το ποσό ήταν πολύ μεγαλύτερο (σχεδόν τριπλάσιο), αλλά μειώθηκε από τη διεύθυνση, προς όφελος της ομάδας. Τώρα που σας το ξέρετε, ελπίζω να βγείτε και να πείτε και μια αλήθεια επιτέλους. Όχι μόνο ¨παπα…γαλίες¨…

Μπάμπης Πεϊδης

Παλαίμαχος ποδοσφαιριστής

Αθλητικογράφος

14 σχόλια:

  1. Φίλε Μπάμπη η μικροψυχία σε αυτόν τον τόπο πεισσεύει.Κάνε τη δουλειά σου όπως ξέρεις και μην κοιτάς τις μεμψιμοιρίες ανθρώπων που σκοπό έχουν να κοντύνουν κάποιον που ξεφεύγει. Εμείς όλοι χαιρόμαστε που τα ΜΜΕ τουλάχιστον της πόλης μας αρχίζουν και ασχολούνται με τον Πιερικό και η χαρά μας είναι μεγαλύτερη όταν και άλλοι σαν και σένα αναδεικνύουν μέσα από το έντυπο-ράδιο- TV την αγαπημένη μας ομάδα. Μας κατακλύζουν καθημερινά τα ράδιο της Θεσ/νίκης με τις κάθε λογής παπαριές των ομάδων τους. Εσείς είστε το ανάχωμα αυτής της λαίλαπας. Αν και σας σας αναγκάσουν να αποτραβηχτείτε τότε δυστυχώς η μιζέρια θα έρθει πάλι στον αθλητισμό της πόλης μας.
    Συνέχισε και συνεχίστε σε αυτό που ξέρετε να κάνετε.
    πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στην ομάδα με το μάτι του δημοσιογράφου και όχι κατ΄ανάγκη της διοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου...Φαίνεται απο το λόγο σου ότι είσαι άνθρωπος με επίπεδο. Λυπάμαι που η λάσπη είναι πυχτή στο χώρο και δυστυχώς πολλές φορές σε παρασύρει στα βάθη της. Θέλω να μείνω μακριά απο όλα αυτά και να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Ώς οφείλω απέναντι στους ακροατές, τους ανγνώστες και τους τηλεθεατές μου. Ώτσε να έχουν και λόγο να με βλέπουν. Ευχαριστώ και πάλι...
    Μπάμπης Πεϊδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπαμπη συνεχισε ακαθεκτος μην φοβασαι τιποτα σε στηριζουν ολοι οι αγνοι φιλαθλοι του Πιερικου.Αν και δεν καταλαβα απο που και γιατι η λασπη Στο προσωπο σου λιγο ασαφες τα εγραψες,αν ετσι επρεπε καλα εκανες.Μακαρι να ειχαμε αλλους 10 μπαμπηδες να γραφαν και να βγαιναν στην τηλεοραση για τον Πιερικο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ...είμαι Πιερικός απο μικρό παιδί. Και χαίρομαι γιατί είχε πάντα ανθρώπους που ήξεραν να επιβραβεύουν και να τιμωρούν, ανάλογα. Ήδη αυτά που είπα είναι πολλά. Αλλά έπρεπε να μην αφήσω αναπάντητες τις κακοήθιες. Ευχαριστώ όμως πολύ για τη στήριξη και τα καλά λόγια...
    Μπάμπης Πεϊδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπάμπη εμείς θέλουμε κι άλλους σαν κι εσένα, να ασχολούνται με τον αθλητισμό της Πιερίας. όταν ένας δημοσιογράφος κάνει τη δουλειά του και γράφει αυτά που νομίζει σωστά ο ίδιος δεν έχει να φοβηθεί τίποπε. Λάθη μπορεί να γίνονται μπορεί κάποιες φορές να στενοχωρούνται από τα γραφόμενα και άνθρωποι, όμως όταν γράφονται χωρίς δόλο τότε είναι δεχούμενα, γιατί λάθη δεν κάνουν μόνο όσοι δεν εκτίθενται και σχολιάζουν τα τεκταινόμενα εκ του ασφαλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άνθρωποι σαν εσένα είναι τιμή για την πόλη μας κι όχι μόνο. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι λίγοι σαν εσένα(5-6 θα ήταν αρκετοί για να θεωρηθούν ακόμη και πολυτέλεια...) Δυστυχώς το φιλότιμο δεν υπάρχει πια στις μέρες μας.Δυστυχώς η ζήλια και ο φθόνος για άξιους σαν εσένα ανθρώπους είναι μεγάλη αλλά ξέρω πως δε θα σε ρίξουν με τίποτα. Αν ποτέ κάνω γιο θα ήθελα εσένα για προπονητή και φίλο του.
    Με τιμή
    Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδερφέ Μπάμπη μη μασάς.
    Όλοι γνωρίζουμε το ήθος σου. Και προπαντώς γνωρίζουμε το αντριλίκι σου και την μαγκιά σου να λες την γνώμη σου ανεξαρτήτως κόστους.
    Συνέχισε έτσι φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ...Παίρνω κουράγιο και δύναμη για να συνεχίσω σωστά τη δουλειά μου. Ο κόσμος της περιοχής μας πρέπει να ενημερώνεται σωστά και αληθινά. Είναι υποχρέωσή μας στη δουλειά που κάνουμε. Όπως και να μείνουμε στο πλευρό της ομάδας, ανεξάρτητα με το ποιός και πώς διοικεί...η ιστορία καταγράφει, ο κόσμος κρίνει και όλοι κάποια στιγμή παίρνουμε αυτό που μας αξίζει...
    Σας ευχαριστώ και πάλι
    Μπάμπης Πεϊδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. oloi exete faei lefta tou pierikou laou.
    kai meta klaigestai kai grafete tetoia klamena
    sxolia san na eisaste oloi theoi.kai siga ta sxolia symparastasis mas siginisate panathema sas.kai fisika opos apo ola ta blog tis polis de leipei pote kai o taxa morfomenos.bre oust paliomalakismeno...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται μ' αυτόν τον Πιερικό;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπως και η μπύρα μύθος που υπάρχει παντού, έτσι κι εδώ δε θα μπορούσε να λείψει κι ένας σαν τον παραπάνω. Σωστός, κύριος και με επίπεδο (29 αυγούστου 4.44).
    Άν υπόγραφες θα σου απαντούσα ανάλογα ανθρωπάκο. Έτσι όμως και μόνο που σχολιάζω το σχόλιό σου που είναι ανάλογο με την ποιότητά σου, αξία σου δίνω...
    (Σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς...ανθρωπάκο)
    Μπάμπης Πεϊδης
    παλαίμαχος ποδοσφαιριστής
    Αθλητικογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. oi xraktirismoi moy de pigainan se esas kyrie peidi alla ston pitsirika dithen syggrafea, dithen genikotera to filo sas pou poios kserei me ti antallagmata ton paizoun ola ta blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οφείλω να ζητήσω ταπεινά συγνώμη...δε ξέρω γιατί γράφετε έτσι για τον Παναγιώτη όμως και αν γνωρίζετε κάτι περισσότερο απο εμένα θα ήθελα να με ενημερώσετε γιατί άποψή μου είναι ότι πρόκειται για έναν καλό άνθρωπο. Σας ζητώ και πάλι συγνώμη για τα παραπάνω και πιστεύω να καταλάβατε ότι έγινε παρεξήγηση...Αλλά και άν έχετε κάτι συγκεκριμένο για τον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη θα ήθελα να το γνωρίζω γιατί έχω καλή άποψη για το συγκεκριμένο παλικάρι. Να αναφέρω ότι δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο αλλά ήθελε να πάρει θέση στα γραφόμενά μου...
    Συγνώμη και πάλι μιας και πιστεύω ότι έχουμε ξαναμιλήσει απο εδώ και γνωρίζω ότι γενικά έχετε καλές προθέσεις και σωστή άποψη για τα όσα διαδραματίζονται...
    Μπάμπης Πεϊδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. den ton ksero kala ma diavazo tis malakies pou grafei.poios kserei tinos kommatoskylo einai ki autos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Accuweather Forecast