16.4.10

Γκουγκουλιάς: Έχω δουλειά να τελειώσω

Γκουγκουλιάς: Έχω δουλειά να τελειώσω
Με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ο Γιώργος Γκουγουλιάς αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια του Πιερικού να πετύχει την υπέρβαση και να ανέβει στη Σούπερ Λίγκα, ενώ μίλησε και για το συμβόλαιό του που ολοκληρώνεται το καλοκαίρι. (16/4/2010)

φωτό από pasgiannina.gr

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γκουγκουλιά στα "Αθλητικά Νέα":

Αρχικά αναφέρθηκε στην προσπάθεια της ομάδας της Κατερίνης για υπέρβαση και άνοδο στη Σούπερ Λιγκ, λέγοντας: «Είμαστε κοντά στον στόχο μας. Θέλουμε να ανέβουμε στη Σούπερ Λιγκ. Στο πρωτάθλημα όλες οι ομάδες είναι κοντά. Με δύο νίκες πηγαίνεις πάνω και με δύο ήττες κάτω. Κάνουμε προσπάθεια για την άνοδο και πιστεύω ότι τελικά θα μπούμε στα πλέι-οφ».

Στην συνέχεια, σχολίασε για την προσωπική του απόδοση: «Μου αρέσει να βοηθώ την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ. Στην αρχή της χρονιάς, δεν είχαμε ιδανικό ξεκίνημα. Όταν η ομάδα δεν είναι καλά τότε δεν είναι ούτε ο παίκτης. Πόσο μάλλον για τον επιθετικό που θέλει την βοήθεια τον συμπαικτών του. Χρειάστηκα να σκοράρω ώστε να ανέβει η απόδοσή μου. Πλέον, έχουμε μπει σε σωστό δρόμο», ενώ για την ευκολία που πετυχαίνει τα γκολ, είπε: «Γι’ αυτό με θέλουν οι ομάδες. Δίνω συνέχεια το 100% της απόδοσή μου».

Τέλος, για το συμβόλαιο του που τελειώνει, δήλωσε: «Μου αρέσει να τελειώνω πρώτα την δουλειά μου. Έχω παίξει τρεις φορές στην Β’ και πανηγύρισα τρεις φορές την άνοδο. Θα περιμένω το καλοκαίρι που θα τελειώσει το συμβόλαιο, ώστε να δω τι θα κάνω».

πηγή: mikriliga.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Accuweather Forecast