7.3.10

ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ.

Περικλής Αμανατίδης (τεχνικός Αναγέννησης Καρδίτσας): Έγινε ένα παιχνίδι ανάμεσα σε δυο ομάδες που είναι κοντά στη βαθμολογία αλλά έχουν διαφορετικούς στόχους, ο Πιερικός την εξάδα κι εμείς τη σωτηρία, κάτι που είναι αντικειμενικό για μας γιατί έχουμε πολλά προβλήματα. Για μας δεν άλλαξε τίποτε σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Δε μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, δε μπορούμε να μιλάμε για κομμάτι που αφορά επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Πρέπει να βρεθεί μια λύση άμεσα. Δεν είναι φιλότιμοι οι παίκτες κάθε Κυριακή και αντιμετωπίζουν την ίδια κατάσταση. Δώσαμε ένα χρονικό περιθώριο. Νομίζω ότι πρέπει να σταματήσει. Δε θα πω κάτι άλλο, γιατί υπάρχει μια απόφαση των παικτών ότι δε μπορούμε όταν έχουμε μεγάλο πρόβλημα να μιλάμε για τα αγωνιστικά.

Σούλης Παπαδόπουλος (τεχνικός Πιερικού): Αν εξαιρέσεις 2-3 ομάδες στην κατηγορία, όλες οι άλλες έχουν προβλήματα. Εγώ είδα μια Καρδίτσα που σε 5 παιχνίδια έχει μόνο μια ήττα από τον Παναιτωλικό. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες όταν κερδίζεις, χάνεις ή έχεις ισοπαλία. Είμαστε προπονητές και πρέπει να παίρνουμε την ευθύνη, είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε, είτε φέρνουμε ισοπαλία και τα προβλήματα καλό είναι να τα κρατάμε μέσα στο σπίτι μας. Όσο για το αγωνιστικό κομμάτι, μέχρι το τελευταίο λεπτό κάναμε ευκαιρίες με αποκορύφωμα το δοκάρι. Έπρεπε να κερδίσουμε, ήμασταν καλύτεροι. Ο αντίπαλος δε μας απείλησε εκτός από το γκολ που προήλθε από δικό μας λάθος, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι η νίκη χάθηκε στο 1-0 όταν χάσαμε 2 ευκαιρίες να πετύχουμε και δεύτερο και τρίτο τέρμα. Δε λέει τίποτε ότι ήμασταν καλύτεροι, μετράει η ισοπαλία. Δεν έχω παράπονα από τους παίκτες μου, κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου και σε αυτούς της Αναγέννησης.

Χρήστος Δούκας (ποδοσφαιριστής Αναγέννησης Καρδίτσας): Δε θα ήθελα να αναφερθώ κι εγώ στο αγωνιστικό. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου που είναι επαγγελματίες. Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι δε γίνεται να υπάρχουν τα προβήματα αυτά στην ομάδα. Οι ποδοσφαιριστές ζούμε από το ποδόσφαιρο.

Γιώργος Γκουγκουλιάς (ποδοσφαιριστής Πιερικού): Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια. Μας έλειψε το γκολ. Ήμασταν καλύτεροι αλλά δεχτήκαμε ένα γκολ σε μια φάση των αντιπάλων. Συνεχίζουμε, έχει πολύ δρόμο το πρωτάθλημα. Πρέπει να κερδίσουμε τους βαθμούς που χάσαμε σήμερα στους επόμενους αγώνες.

6 σχόλια:

  1. Δεν μας παρατάτε ρε.Πονέσανε τα μάτια μας πάλι.Η ομάδα σέρνεται κάθε Κυριακή,και πάντα είμαστε καλύτεροι.Ούτε 100 άτομα δεν θα μείνουνε να βλέπουν τον Πιερικό στο τέλος.Αλλη μια χρονιά που θα παλευουμε στο τέλος να σωθούμε.Σούλη σταμάτα να λές τα ιδια και τα ιδια και κοίτα να κανεις τουλάχιστον την ομάδα να παίζει πιο γρήγορα,γιατι θα παίρνουμε κοκα σε λίγο για να βλέπουμε την ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνάντησα έναν μελλοθάνατο στον δρόμο μου και του πρότεινα να δει το video του Πιερικού μας, αλλά ο αθεόφοβος ικέτεψε τον δήμιο να τον κρεμάσει μια ώρα αρχίτερα.
    Έλεος, δεν αντέχεται αυτό το μαρτύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο μένα τον ίδιο αφαιρέθηκε. Καθότι εγώ ήμουν ο συγραφέας του. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεως παιδιά. Δεν ήθελα να βγει το σχόλιο μου, γιατι προεχει η ηρεμία. Πιερικός και πάλι Πιερικός. Τίποτε άλλο προς το παρόν.Όταν έρθει η ώρα, θα τον ξυρίσουμε τον γαμπρό. Αυτό σας το υπόσχομαι...όχι τίποτε άλλο, θα γίνουμε στο τέλος ΚΑΙ εμείς γραφικοί.
    Μπάμπης Πείδης
    Αθλητικογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Accuweather Forecast