29.10.09

ΣΟΥΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: "ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ".

Σπουδαία χαρακτήρισε τη νίκη- πρόκριση του Πιερικού στα πέναλτι, απέναντι στον Εργοτέλη, ο νέος τεχνικός της ομάδας, Σούλης Παπαδόπουλος, μιλώντας στο www.sport-fm.gr. Ο έμπειρος προπονητής έδωσε και διευκρινίσεις για τον τρόπο που έφυγε από το Αιγάλεω. «<Ήμουν ξεκάθαρος. Εγώ είχα μιλήσει με τον πρόεδρο και είχαμε συμφωνήσει να φύγω. Δεν ξέρω γιατί μετά έγινε τόση φασαρία», ήταν τα λόγια του.


Σημαντική νίκη και πρόκριση απέναντι στον Εργοτέλη…

«Σίγουρα ήταν μία μεγάλη πρόκριση. Έκανε καλό στην ομάδα και τον κόσμο της. Δεν τα πάμε τόσο καλά στο πρωτάθλημα. Ανέβηκε η αυτοπεποίθησή μας».

Πρόκριση απέναντι σε μια ομάδα της Σούπερ Λιγκ, έναν πολύ δυνατό αντίπαλο για κάθε ομάδα. Σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο…

«Για μένα ο Εργοτέλης είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα της Σούπερ Λιγκ αυτή τη στιγμή. Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει και στην κανονική διάρκεια του ματς. Όπως θα μπορούσαμε να είχαμε χάσει κιόλας. Ήμασταν πολύ καλοί, πειθαρχημένοι, σταθήκαμε τυχεροί στα πέναλτι και πήραμε την πρόκριση».

Από εδώ και πέρα, ποιοι είναι οι στόχοι σας;

«Δεν λέμε μεγάλα λόγια. Δεν είμαστε για μεγάλες κουβέντες τώρα. Κοιτάμε ξεχωριστά κάθε παιχνίδι στη συνέχεια. Πρέπει να ξεφύγουμε από τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα. Σίγουρα στόχοι υπάρχουν, γιατί ξοδεύτηκαν πολλά λεφτά το καλοκαίρι».

Για την προηγούμενη ομάδα σας, το Αιγάλεω, τι έχετε να πείτε;

«Το Αιγάλεω θεωρώ πως είναι μεγάλη ομάδα. Έχει έναν από τους καλύτερους προέδρους, τον κ. Θωμά Μητρόπουλο. Μου φέρθηκε πολύ καλά και δεν έχω κανένα παράπονο από την ομάδα. Δεν έχω κανένα παράπονο ούτε από τον κύριο Μητρόπουλο. Μου φέρθηκε σαν κύριος με «Κ» κεφαλαίο».

Η φυγή σας από το Αιγάλεω ήταν ξαφνική. Πολλοί σας κατηγόρησαν πως αφήσατε την ομάδα και φύγατε. Τι έχετε να πείτε για αυτό;

«Ήταν δική μου απόφαση να φύγω. Μίλησα τηλεφωνικά με τον κ. Μητρόπουλο την Κυριακή το βράδυ, κλείσαμε ραντεβού για τη Δευτέρα, συζητήσαμε δύο ώρες και συμφωνήσαμε να φύγω. Δεν ξέρω γιατί μετά κάνανε τόσο ντόρο. Μάλλον κοιτάνε το προσωπικό τους συμφέρον. Εγώ ήμουν ξεκάθαρος. Δεν μπορούσα να κάθομαι στο πάγκο μιας ομάδας μόνο για τα λεφτά. Δεν το έχω κάνει ποτέ μου αυτό».

Προέκυψε αμέσως ο Πιερικός όμως…

«Ήθελα να φύγω. Μπορεί να πήγα στον Πιερικό, αλλά θα μπορούσε να είναι και άλλη ομάδα. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες, αλλά τους είχα ξεκαθαρίσει πως αν δεν τελειώσει ο αγώνας της Κυριακής με τον Παναιτωλικό δεν μπορώ να πάω πουθενά».

Δεν είχατε συμφωνήσει με κάποια ομάδα πριν φύγετε από το Αιγάλεω δηλαδή;

« Όχι. Ήταν και λίγο τυχαίο που πήγα στον Πιερικό. Για παράδειγμα, θα μπορούσα να είχα πάει στον Θρασύβουλο αν έχανε. Κι εκεί υπήρξε θέμα προπονητή. Δεν είχα κλείσει από πριν με τον Πιερικό. Σίγουρα έγινε πιο ευχάριστο που ήρθα εδώ, γιατί είχα ξαναπεράσει στο παρελθόν από την ομάδα. Το ποδόσφαιρο είναι δουλειά μου και έπρεπε να δουλέψω. Και να μην πήγαινα τώρα στον Πιερικό, θα πήγαινα σε ένα μήνα».

πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Accuweather Forecast