2.7.10

ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΗΣ: ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ.

Κατά την αποχώρηση του από τον Πιερικο ο Σάκης Παντελιάδης μετά από την επιτυχημένη του πορεία στην ομάδα της Κατερίνης, δήλωσε στο olymposgr.wordpress:

Ο Σάκης Παντελιαδης εντάχθηκε στην ομάδα του Πανσερραϊκου.

Σάκης Παντελιαδης: Πρώτα απ΄ολα θέλω να πω πως ο Πιερικος θα είναι πάντα η ομάδα της καρδιάς μου και ελπίζω μια μέρα να ξαναγυρίσω. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Πιερικου και ιδιαίτερα τον κ. Ελευθεριάδη που με πίστεψε… και με στήριξε, επίσης και τους προπονητές καθώς και όλο το τεχνικό τιμ όσο ήμουν στον Πιερικο.

Θα ευχαριστήσω τον Σούλι Παπαδόπουλο που με πίστεψε και μου έδωσε τις ευκαιρίες να φτάσω εδώ που έφτασα και του εύχομαι καλή επιτυχία με την νέα του ομάδα.

Ευχαριστώ τον κόσμο οργανωμένους και μη που με στήριξαν και αυτοί με τον δικό τους τρόπο, είναι οι καλύτεροι για μένα φίλαθλοι στην Ελλάδα γιατί είναι αγνοί φίλοι του Πιερικου αυτοί αγαπάνε περισσότερο από κάθε άλλον την ομάδα και τους εύχομαι να δούνε (μαζί τους και εγώ ) τον Πιερικο εκεί που του αξίζει και πρέπει να είναι. Και πάλι ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ.

Και τέλος να ευχαριστήσω τον Εθνικό Κατερίνης που εκεί πήρα τα πρώτα ποδοσφαιρικά μου βήματα.

Σας ευχαριστώ όλους και εύχομαι στην οικογένεια του Πιερικου ,διοίκηση ,προπονητή ,παίκτες και κόσμο εύχομαι καλή επιτυχία στην νέα χρονιά και την άνοδο στην superleague.

Το olymposgr.wordpress εύχεται στον Σ. Παντελιαδη καλή επιτυχία στην νέα του ομάδα.

1 σχόλιο:

Accuweather Forecast